Overslaan en naar de inhoud gaan

Klachten en meldingen

Ben je ontevreden over de werking van Inter? Dan gaan we graag met je in dialoog en zoeken we naar een oplossing. Is de oplossing niet voldoende? Dan kan je een klacht indienen.

Wil je een geval van discriminatie melden? Ook dan luisteren we graag naar jouw verhaal. Vervolgens verwijzen we je waarschijnlijk door naar Unia

Heb je een klacht over de werking van Inter? 

Als je ontevreden bent over de werking van Inter, dan nodigen we je uit om onze medewerkers te contacteren. We gaan graag met je in dialoog en zoeken naar een oplossing. Volstaat de oplossing niet, dan kan je in tweede instantie kosteloos een klacht indienen. Je kan dit mondeling (per telefoon) of schriftelijk (per brief of e-mail) doen. De klachtenprocedure die je hiervoor kan volgen staat op onze site.

Wil je een geval van discriminatie melden? 

Wil je een geval van discriminatie melden waar Inter geen partij in is? Ook dan luisteren we graag naar jouw verhaal, maar je kan hiervoor terecht bij Unia, een onafhankelijke openbare instelling die discriminatie bestrijdt en gelijke kansen bevordert. Je kan Unia rechtstreeks bereiken via het meldingsformulier op haar website of per telefoon op het nummer +32 (0)2 212 30 00. Voor vragen of meer informatie kan je ook contact opnemen met onze medewerkers. 

Contact

info@inter.vlaanderen

Inter

Tussen mens en omgeving | 011 26 50 30