Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe ga je in de horeca klantvriendelijk om met blinde en dove klanten?

Voor horecapersoneel en -managers

Hoe zorg je voor een toegankelijk en klantvriendelijk onthaal van mensen met een visuele en auditieve beperking? 

Praktische tips, krachtige anekdotes, eye-openers en een gepassioneerde lesgeefster, kortom het recept voor een geslaagde vorming, samen mét ervaringsdeskundigen.

Wanneer? Maandag 12 november van 10u tot 16u

Waar? UD Woonlabo, Guffenslaan 39, Hasselt

Programma?

  • 10u – 12u: 1e vormingsonderdeel - Wat zijn de do’s en dont’s voor horecapersoneel?
  • 12u – 14u: ‘Lunch in the Dark’ - ervaringssessie voor horecapersoneel en -managers onder begeleiding van Inter
  • 14u – 16u: 2e vormingsonderdeel - voor horecamanagers: Met welke toegankelijkheidsprincipes hou je rekening? 

Prijs?

  • Voormiddag + ervaringssessie: € 40 (lunch inbegrepen)
  • Ervaringssessie + namiddag: € 40 (lunch inbegrepen)
  • Hele dag: € 65 (lunch inbegrepen)

Inschrijven? Vul het online formulier in.

Contact

info@inter.vlaanderen

Inter.events

Eventwerking | 011 26 50 30