Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe ga je in de horeca klantvriendelijk om met blinde en dove klanten?

Voor horecapersoneel en -managers

Hoe zorg je voor een toegankelijk en klantvriendelijk onthaal van mensen met een visuele en auditieve beperking? 

Praktische tips, krachtige anekdotes, eye-openers en een gepassioneerde lesgeefster, kortom het recept voor een geslaagde vorming, samen mét ervaringsdeskundigen.

Wanneer? Maandag 12 november 2018 van 10u tot 16u

Waar? UD Woonlabo, Guffenslaan 39, Hasselt

Programma?

  • 10u – 12u: 1e vormingsonderdeel - Wat zijn de do’s en dont’s voor horecapersoneel?
  • 12u – 14u: ‘Lunch in the Dark’ - ervaringssessie voor horecapersoneel en -managers onder begeleiding van Inter
  • 14u – 16u: 2e vormingsonderdeel - voor horecamanagers: Met welke toegankelijkheidsprincipes hou je rekening? 

Prijs?

  • Voormiddag + ervaringssessie: € 40 (lunch inbegrepen)
  • Ervaringssessie + namiddag: € 40 (lunch inbegrepen)
  • Hele dag: € 65 (lunch inbegrepen)

Inschrijven? Vul het online formulier in.

Contact

info@inter.vlaanderen

Inter.events

Eventwerking | 011 26 50 30